Nazaj na blog

Avtomobilizem skozi oči naših strokovnjakov

Nakup starejšega luksuznega vozila

januar 3, 2019

Veliko je strank, ki so pred 10 ali več leti gledali prezentacije novega S-razreda, 7-ice, A8, LS-a, XJ-a, Phaeton-a ipd. in si reklo ”ja, to pa želim enkrat imeti”.
Sedaj po 10 letih imajo ta vozila morda 15-25 % vrednosti svoje prvotne cene (ki je bila med 100.000 EUR in 200.000 EUR), zato se marsikdo odloči za nakup.

Kaj so prednosti in na kaj je treba paziti ?

Pred 10 leti so bili najboljši avtomobili na svetu. Avtomobili, ki so jih vozili predsedniki uprav največjih koncernov, Predsedniki držav, diktatorji.

Danes pa so vredni za malo bolje opremljenega novega VW Passata. Zakaj pa ne ? Še danes se v njih vozite gosposko, imate popolnoma vso možno opremo, vrhunsko končno izdelavo, ljubezen do detajlov, perfektno zvočno izolacijo, varnost, moč in prezenco.  Še danes ima malo novih vozil vso to opremo. Zatorej je nakup vozila t.i. visokega razreda vsekakor vredno razmisleka.
A ne pozabite tudi na stroške, ki pridejo zraven (višja poraba, cestnina, zavarovanje ter servisi). A če kupite lep primerek z garancijo in znano zgodovino, se tudi servisi lahko znižajo na dosti velik minimum. Največji strošek predstavljajo določeni vitalni deli podvozja (npr.zračne blazine/hidravlični amortizerji) ter kakšni senzorji – načeloma z mehaniko ni težav. A tu mora vsak vedeti, da je vozilo dobil za 1/6 cene novega, zatorej tudi če na leto vanj vloži kakšnega tisočaka, je to še vedno za preživeti.

Mercedes-Benz S-razred (V221) – še vedno ‘kralj živali’ in začetnik vsega. Tu Vam absolutno svetujemo, da gledate mopf model (torej facelift od 2009 do 2013), saj ima odpravljenih kar nekaj napak na področju kvalitete in elektronike napram prvega (2005-2009). Svetujemo 2 motorja: od diesela definitivno prenovljeni 350 bluetec z 258 konji, od bencinarjev pa model 500 Blue efficiency s 435 konji.
Od opreme svetujemo: 4matic (4-kolesni pogon), distronic plus (adaptivni tempmat, ki dela tudi stop&go), nightvision (nočna ir-kamera), ILS (inteligent light system, žarometi ki se sami prilagajajo cestišču), voznikov asistenčni paket (opozarjanje na mrtvi kot, držanja cestišča, samodejno zaviranje itd.), Za tiste, ki pa ste radi voženi, pa predlagamo ‘lang’ verzijo (18 cm daljša medosna razdalja) v kombinaciji z fond-entertainmentom (2x TV zadaj, masažni sedeži zadaj, minibar).
Lepi primerki stanejo med 20.000 EUR in 30.000 EUR , letniki 2009-2013 od 100.000 km do 150.000 km.

Volkswagen Phaeton – avto ki je dejansko najbolj podcenjen. Ročno izdelan avto v stekleni manufakturi s toliko zanimivi rešitvami, ki jih nobeden drug nima.Podvozje si deli z Bentley Continentalom, ima poseben premaz na notranjem delu stekel da se nikoli ne morejo zarositi, klima lahko hladi brez da bi kjerkoli pihala direktno, sedeži so bolj fotelji in lahko premični v 22-smeri.
Predlagamo facelift model od 2013 dalje, 3.0 TDI motor s 224 konji in 4motion 4-kolesnim pogonom. Cene se vrtijo med 15.000 EUR in 25.000 EUR za res vrhunske primerke s čisto vso opremo, tudi manj kot 100.000 km.

Audi A8 – veliko težav z avtomatskimi menjalniki, zato ga ne predlagamo

BMW 7 – težave z elektroniko in menjalniki, dokaj požrešni motorji

Jaguar XJ – za naše mnenje definitivno lepotec med vsemi naštetimi, Ian Callum (šef-designer pri Jaguarju, nekdaj pri Aston Martinu) je definitivno napravil kreacijo, ki obrača poglede.
Izdelava je zelo dobra, menjalniki in motorji delajo dobro, je pa ta avto zelo težko potem prodati. Priporočamo diesel-a s 275 konji, od bencinarjev pa turbo motor s 500 konji, ki ima zvok, kot nobeden drug v tem segmentu. Pričnejo se že pri 17.000 EUR in navzgor, ampak tam za 22.000 EUR in več imate že lepe primerke z dobro zgodovino.

Lexus LS – definitivno najbolj varen nakup. Vozilo, ki ga več ali manj resnično samo tankate in vozite na redne servise. Oprema je popolna (sploh ‘lounge-paket’ ki vam desni zadnji sedež spremeni v ležalnik in vam iz stropa zapelje TV), je pa morda malo bolj dolgočasen oziroma recimo raje bolj zadržan. A vrhunski. Priporočamo 460 AWD ali pa 600 hybrid.
Cene med 20.000 EUR in 30.000 EUR . Tudi ta avto se težko proda naprej.

Preberite tudi

december 21, 2018

Registracija vozila v Nemčiji

januar 3, 2019

Nakup starejšega luksuznega vozila

Pošlji povpraševanje